Златопіль - Усі Новини Кіровоградщини


Отзывы, цены твердотопливных котлов

 

Блогери Златополя

Дмитро Сінченко
Публікації: 92
Керівник Всеукраїнської ініціативи "Рух Державотво...
Ярослав
Публікації: 67
2b ll != 2b
Софья Кириченко
Публікації: 31
Софья Кириченко пока еще ничего не указал никакой ...
Владимир Смирнов
Публікації: 13
Доцент кафедры программирования и защиты информаци...
Павло Лісниченко
Публікації: 6
Павло Лісниченко пока еще ничего не указал никакой...

Коментарі

Экономное отопление для дома

Дмитро Сінченко

Блоги кіровоградського новинного інтернет-порталу «Златопіль»

Дмитро Сінченко

Дмитро Сінченко

Керівник Всеукраїнської ініціативи "Рух Державотворців". Раніше працював на посадах речника Всеукраїнської організації "Дебатна Академія", члена Національного комітета кампанії «МОЛОДІЖНА ВАРТА», віце-президента Українського незалежного фонду інноваційного розвитку.

У 2009 році був одним із засновників та спікерів Громадської кампанії «Новий Громадянин», і досі є активним учасником однойменного Партнерства. У 2011 році долучився до заснування Руху "ЧЕСНО".

З 2012 року очолюю Асоціацію Політичних Наук. Політичний аналітик, блогер, публіцист.
Майже рік тому ГО «Асоціація Політичних Наук» провела моніторинг закупівель продуктів харчування управлінням освіти міста Кропивницького. Тоді експерти АПН виявили, що управління десь загубило понад один мільйон гривень. Цього разу активісти вирішили не зосереджуватися на харчуванні, а проглянули всі закупівлі, які провело управління освіти в перші два місяці 2018 року. Так, на прибирання та клінінгові послуги згадане вище управління витратило понад 250 тисяч гривень. Виконавцем цих послуг значиться КП «Управління будинками міської ради», яке є власником приміщення міської ради, в якому і розміщується управління освіти. Виходить, що за місяць управління освіти засмічує свої офіси так, що прибрати їх вартує 125 тисяч гривень. Зауважимо, що клінінгові послуги в Кропивницькому надає й низка приватних фірм. Так, генеральне прибирання двокімнатної квартири площею 63 квадратних метри коштує орієнтовно 1200 гривень. Тобто, за 125 тисяч можна прибрати 104 квартири. Дуже сумнівно, що управління освіти займає площу 6 тисяч 551 квадратний метр. Одним із улюблених постачальників харчування для управління освіти є «ФОП Кобець», який не гребує продавати свій товар за значно завищеними цінами. Наприклад 1 кілограм крохмалю в цього підприємця коштує 55 гривень, при тому, що гуртові постачальники пропонують ціну в 2, а то й у 6 разів меншу (від 9 до 30 гривень). Така сама ситуація з сіллю та горохом: за оптової ціни 2,50 наше управління купує сіль за 5 гривень, а на кожному кілограмі гороху переплачує щонайменше 2 гривні. Якщо підрахувати оптову вартість тих товарів, які закупило управління освіти в «ФОП Кобець» за завищеною ціною, то виявиться, що лише на закупівлях у цього підприємця можна було зекономити 171 тисячу 650 гривень. Після того як активісти АПН у своєму попередньому розслідуванні розкритикували те, що управління освіти працює виключно з двома постачальниками продуктів харчування (СТ «Добра» та «УкрПродДонСервіс»), серед тих, хто постачає їжу в заклади освіти Кропивницького, з’явився новачок — «СервісТоргПром». Це нове підприємство замінило СТ «Добра», яку ми більше не знайшли серед постачальників. «СервісТоргПром» поставив за перші два місці 2018 року продукції на 7 мільйонів 692 тисячі 750 гривень. Із яких два мільйони коштували консерви. А понад 5 мільйонів — 40 тисяч кілограмів масла. Вартість одного кілограма масла, закупленого за гуртовою ціною через Прозорро, — 138 гривень, відповідає ціні масла вищого сорту в магазинах таких торговельних мереж, як «Сільпо» чи «ВелМарт» У нашого давнього знайомого «УкрПродДонСервіс», яке пов’язують із родиною нинішнього секретаря міської ради Андрія Табалова, управління освіти закупило 50 тисяч кілограмів яловичини першого ґатунку на суму 6 мільйонів 195 тисяч гривень. За словами працівників управління, вони закуповують яловичину на кістці, один кілограм якої, згідно зі здійсненою закупівлею, коштує 123 гривні. Наголосимо, що теляча вирізка в магазинах коштує орієнтовно 135 гривень, і це роздрібна ціна. Решту оголошених закупівель управління освіти ще не завершило. В більшості вони стосуються енергомоніторингу навчальних закладів. Серед фірм, які подались на тендер, ми не знайшли кропивницьких, тож говорити про наявність чи відсутність схем зможемо лише після завершення тендерних процедур. Для довідки: стаття написана в рамках проекту «Прозорі комунальні підприємства», що здійснюється Центром «Ейдос» за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. ГО «Асоціація Політичних Наук» є регіональним партнером Центру «Ейдос» і займається впровадженням проекту в Кіровоградській області. Олена СІНЧЕНКО, Дмитро СІНЧЕНКО, ГО «Асоціація Політичних Наук»
в разделе: Блоги 106 0
0
Восени минулого року активісти ГО «Асоціація Політичних Наук» відправили інформаційний запит до міської ради Кропивницького, в якому просили надати повний перелік комунальних підприємств міста. Відповідь отримали вчасно, склали перелік. Проте, в процесі його подальшого опрацювання, виявили, що міськрада приховала ще 13 КП. Перша відповідь містила інформацію про 16 комунальних підприємств. Серед них 5 жеків, КП «Електротранс», КП «Благоустрій», Міськсвітло, Ритуальна служба і навіть КП «Школяр», який перебувають у стані ліквідації. Але не дуже складні маніпуляції у відкритих реєстрах дали нам змогу знайти й інші КП, про які міськрада чомусь промовчала. Про які саме підприємства міська влада воліє мовчати? По-перше, в переліку відсутня «Вечірня газета». Комунальне підприємство, яке вже й мало б бути приватним, проте до сьогодні тягне немаленькі кошти з місцевого бюджету на висвітлення діяльності влади. Чому влада вирішила приховати це КП? Випадковість? Але ми не знайшли «Вечірки» й у відповіді на повторний запит. Цікаво, що одночасно з ненаданням інформації про це підприємство міська рада виділила їм нове приміщення в центрі міста, дуже немаленьке за площею (95, 62 кв. м) за дуже символічну суму (1 гривня на рік). На думку депутата Володимира Смірнова, це було зроблено з метою переведення даного приміщення з комунальної власності в приватну, одразу з набуттям статусу приватного підприємства «Вечірньою газетою», яке має відбутися впродовж цього року. Ще одним підприємством, яке забули вказати у відповіді на запит, але про, яке не забула аналітична система YouControl, є КП Кіровоградський міський палац культури ім. Компанійця. Приміщення палацу культури міститься в самому центрі міста, як частина будівлі облдержадміністрації, проте вже давно не асоціюється ні з мистецтвом, ні з культурою. Наразі це такий собі критий базар. Замість концертів чи фестивалів там постійно проводять виставки тропічних тварин, китайського лахміття, а також продають солодощі і горішки невідомого терміну давності. Власне, це приміщення перебуває у власності ЗАТ «Кіровоградський міський палац культури», кінцевим бенефіціаром якого є скандально відомий у місті бізнесмен і політик Ігор Шаров. Воно було тихенько «прихватизовано» в міста ще 2005 року. Чим займається однойменне КП і чому воно досі існує за цією  адресою — не зрозуміло. Абсолютно випадково активісти АПН виявили ще одне КП — «Управління будинками кіровоградської міської ради». Це підприємство володіє всіма приміщеннями, в яких розміщені управління міської ради. А ці управління закуповують у цього КП послуги з клінінгу та миття вікон. Так, управління освіти в лютому 2018 року закупило таких послуг на суму 262 499 гривень. Також це підприємство займається перевезеннями перших осіб міста, прибиранням вулиць, періодично отримуючи на це чималенькі суми грошей (за січень та лютий 2018 року КП «Управління будинками КМР» наперевозило пасажирів на майже 450 тисяч гривень і наприбирало снігу на 185 тисяч).  За перші два місяці 2018 року, це комунальне підприємство від управлінь міської ради та міського виконкому отримало 3 мільйони 286 тисяч гривень, це не рахуючи відшкодування комунальних послуг, за які виконавчий комітет МРМК сплатив даному КП ще 1 мільйон 749 тисяч грн. З якою метою було приховано низку комунальних підприємств — не зрозуміло, проте сподіваємось, що нещодавно прийнятий міською радою Порядок оприлюднення iнформaцiї про дiяльнiсть комунaльних пiдприємств мiської рaди Кропивницького позбавить громадян мороки з їх пошуком.   КОМЕНТАРІ ДЕПУТАТІВ МІСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО: Сергій КАПІТОНОВ: На сьогодні розподіл і використання бюджетних коштів виконується не пропорційно та не прозоро, про що неодноразово на сесіях заявляли різні депутати, зокрема й «свободівці». Якщо запрацює ухвалене рішення «Про порядок оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств», який зареєстрував Олександр Цертій за ініціативою ГО «Асоціація Політичних Наук», то це не зруйнує, але дуже ускладнить роботу всіляких тіньових схем. Володимир СМІРНОВ: Думаю, вони вважають, що це, мовляв, не ваші справи, побудуйте собачу будку спочатку. На мою думку, якщо про якусь діяльність якогось комунального підприємства не надають інформацію — значить, 99,9%, що там є корупційна діяльність, яку намагаються приховати. От і все. Андрій КРОЛЕВЕЦЬ: Це ще раз переконує  в правильності рішення про оприлюднення інформації про комунальні підприємства. Я ще раз для себе підтвердив, що це потрібно. Чому вони не повністю відповіли? Не знаю. Можливо, це якесь недопрацювання керівництва, можливо, щось хотіли приховати. Я вважаю, що вони повинні відповідати на інформаційні запити. Навіть якщо нічого відповісти. Це, по-перше, повага до запитувача, а по-друге, виконання закону. Я в цьому повністю на вашому боці.   Для довідки: проект «Прозорі комунальні підприємства» здійснюється Центром «Ейдос» за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. ГО «Асоціація Політичних Наук» є регіональним партнером Центру «Ейдос» і займається впровадженням проекту в Кіровоградській області. Олена СІНЧЕНКО, Дмитро СІНЧЕНКО, ГО «Асоціація Політичних Наук»
в разделе: Блоги 72 0
0
У країнах західної демократії відбуваються процеси зміни влади. Останнім часом деякі країни демонструють досить непередбачувані результати. Перемоги Трампа у США, Дуди в Польщі, Плевнелієва в Болгарії, Павлопулоса у Греції, Додона в Молдові, а також Брекзіту у Великій Британії та референдуму проти асоціації з Україною у Нідерландах, і зовсім свіже – перемога Руху 5-ти зірок та партії Берлусконі в Італії… всі ці події – яскраве свідчення «параду популізму»....
Продовжити читання
в разделе: Блоги 60 0
Нещодавно посольство Німеччини в Україні відзначатиме вже 26 років від встановлення дипломатичних відносин між Україною та Німеччиною. Наскільки плідною була співпраця наших держав? Які висновки варто нам зробити? Що слід було б змінити?...
Продовжити читання
в разделе: Блоги 83 0
Як символічний підсумок початку року, вважаємо за доцільне ще раз згадати грудень року попереднього – традиційну гарячу пору для витрачання грошей. Коли кожне управління, кожен окремий розпорядник бюджетних коштів намагаються витратити якомога більше, щоб наступного року отримати ще і ще…...
Продовжити читання
в разделе: Блоги 106 0
У Кропивницькому 15 комунальних підприємств. На кожне з них щороку виділяються немаленькі кошти. Суми обліковуються не одним мільйоном. І це не ті гроші, які впали нам на голову у вигляді манни небесної чи які нам подарував добрий багатий дідусь перед смертю. Це наші кровні, які ми віддали державі і місту у вигляді податків....
Продовжити читання
в разделе: Блоги 154 0
0
В Україні водії часто нарікають на якість пального. Йдеться про так звану "бодягу", яка, звісно ж, виробляється нелегально. Кустарним способом....
Продовжити читання
в разделе: Блоги 174 0
0
Якщо проаналізувати закупівлі комунальних підприємств, які належіть Кіровоградській обласній і Кропивницькій міській радам, то можна відмітити одну дивну закономірність. Якщо закупівля стосується талонів на паливно-мастильні матеріали, то її з вірогідністю в 90% виграє таке собі ТОВ «Білий ведмідь».  ...
Продовжити читання
в разделе: Блоги 218 0
0
В інформаційному полі часто виникають скандали щодо якості пального. Нарікання на низьку якість бензину чи солярки доводиться чути навіть від їх продавців.Що є причиною? Чому досі не створено ефективної системи контролю за якістю пального і покарання порушників? Які мережі найбільше грішать продажем "бодяги"?Система контролю і покарання порушниківЩо таке "бодяга"?"Зазвичай під цим поняттям розуміють неякісний бензин, але в останні роки "бодяжники" використовують якісні компоненти, наймають фахових технологів й отримують пристойне паливо. Наприклад, мережа БРСМ офіційно завозить якісні компоненти з Росії", — каже директор ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн.За його словами, якісною базою для А-95 є і білоруський бензин А-92. "З огляду на такий прогрес у якості ми вживаємо слово "бодяга" більше у сенсі нелегального або неоподаткованого пального, що шкодить державі. Податки у ціні пального на АЗС становлять близько 35%, і це головна рушійна сила процесу", — наголошує Куюн.Спроби держави ліквідувати нелегальний ринок пального не можна назвати вдалими. У грудні 2016 року органом ринкового нагляду за якістю пального уряд призначив Держекоінспекцію, але новий контролер не запрацював з двох причин.По-перше, відповідна постанова набрала чинності лише 20 червня 2017 року.По-друге, за законом інспекція повинна працювати відповідно до секторального плану, затвердженого не пізніше 1 грудня року, що передує плановому.Оскільки постанова набула чинності у червні 2017 року, затвердити план до грудня 2016 року було неможливо. "Саме тому заходи державного ринкового нагляду за бензином, дизельним, судновим і котельним пальним Держекоінспекція не здійснювала", — пояснив заступник голови відомства Віктор Канцурак.Зараз функції технічного нагляду розпорошені. У частині захисту прав споживачів їх виконує Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, в частині захисту споживачів від недобросовісної конкуренції — АМКУ.Великі мережі АЗС мають власні відділи контролю за якістю. Пересувні лабораторії з дорогим обладнанням є у мереж WOG, AMIC, "ТНК/Золотий гепард", "Паралель".Коли директори заправок чи співробітники зловживають, їх можуть звільнити. Такі випадки не виносять на широкий загал, тому ні адміністративного, ні кримінального переслідування винуватців, ні відшкодування збитків споживачам не буває. Те, що за якістю пального стежать багато органів, розмиває відповідальність за порушення.Споживачі ж самостійно не можуть контролювати якість пального. На смак, колір та запах визначити його якість неможливо. Щоб це зробити, потрібні дорогі тести. Вартість аналізу однієї проби становить близько тисячі гривень. Спроби уряду створити державні лабораторії для проведення таких тестів теж поки безуспішні.За словами першого заступника голови АМКУ Марії Ніжнік, проект наказу про затвердження порядку визначення випробних лабораторій з оцінки якості пального опрацьовують фахівці Міненерговугілля. Попереду — етап погодження в АМКУ.Список контролерів пального можна доповнити громадськими організаціями та ЗМІ, однак ефекту від цього мало — їх висновки необов'язкові. У рамках угоди про асоціацію між Україною та ЄС уряд зобов'язався запровадити систему моніторингу якості нафтопродуктів та вживати заходи щодо зменшення вмісту сірки у пальному.Як розповів директор спеціальних проектів НТЦ "Психєя" Геннадій Рябцев, пропозиції щодо створення системи висували самі учасники ринку. Вони погодилися надавати інформацію Міненерговугілля для узагальнення та підготовки звітів."До цієї пропозиції приєдналися лише окремі компанії, переважно імпортери, але жодних кроків щодо розвитку ідеї ніхто не зробив", — повідомив експерт.Мало скарг — мало перевірокСпоживачі не можуть контролювати якість пального, але це може робити держава, реагуючи на скарги громадян. Такі звернення фіксує Держпродспоживслужба. Однак за останні три роки вона отримала з усієї України лише 29 скарг щодо якості нафтопродуктів, причому більшість з них — із Запорізької області.За даними служби, відбулося 12 позапланових перевірок, притягнуто до відповідальності шість компаній на загальну суму 769 314 грн. У 13 випадках інформація не підтвердилася, ще чотири скарги перебувають на розгляді. Таку малу кількість перевірок фахівці пояснюють трьома факторами.По-перше — відсутністю централізованого фінансування перевірок та експертиз пального Держпродспоживслужбою."Контролювати і карати порушників — це прерогатива держави, але вже років десять ця діяльність не фінансується, хоча такий контроль був би економічно вигідним. Сума тіньових паливних коштів набагато більша, ніж витрати на контроль", — каже Куюн.По-друге — відсутністю відповідальних працівників за перевірки якості пального.По-третє — відсутністю відповідного обладнання в обласних управлінь.За словами в. о. начальника головного управління Держпродспоживслужби у Київській області Олени Матвієнко, відомство призупинило проведення лабораторних випробувань під час здійснення державного контролю до ухвалення Кабміном необхідних нормативно-правових актів. Тобто перевірити якість пального шляхом проведення лабораторних випробувань зараз неможливо.До того ж, безпідставно перевіряти те, на що споживачі майже не скаржаться, адже довести свою правоту й отримати відшкодування надзвичайно складно."Щоб офіційно висунути претензії, необхідно мати чек, потрібно автомобіль довезти до потрібної АЗС, влаштувати скандал, скласти акт у двох примірниках, щоб його хтось підписав з відповідальних осіб АЗС. Якщо він відмовиться — щоб підписали свідки, які підтвердять, що ви заправилися саме там. Це важко", — пояснює Рябцев.До того ж, за його словами, власник АЗС не відповідає за якість пального і за можливі збитки, завдані проданим ним пальним. Відповідає виробник. Якщо у заправника є ксерокопії паспорта якості та сертифіката відповідності стандартам, цього цілком достатньо, щоб зняти із себе всі звинувачення.Коментарі споживачів:Микола, таксист, м. Житомир:"Неякісне пальне продають майже всюди. На дорогих заправках я практично не заправляюсь. Зараз у місті на кожному кроці відкриваються "розливайки" - ставлять бочку, кажуть, продаємо солярку, білоруська, найкраща, дешевше на 5-6 грн/л. Вони відкриваються майже кожні два тижні. Спершу продають якісне пальне, а потім, десь через місяць, коли заманять достатньо клієнтів, починають газолін колотить, чи ще щось, - їздити неможливо. От я заправляюсь тільки на тих, які недавно відкрились. Якщо заправитись "бодягою" - машина не захоче їхати. "Душиш" до упора, щоб вона розігналась. На 100 км – на літр-півтора більше солярки. Потім це виливається в ремонт форсунок. І нічого нікому не доведеш. Я не знаю жодного випадку, щоб хтось собі якось компенсував збитки, чи хоча б щоб гроші за пальне повернули..."Олександр, таксист, м. Одеса:"Я переважно їжджу на газу, але і бензином заправляюсь. Бензин – тільки на ОККО. Все інше машині не підходить. Як визначити якість? Та ніяк, тільки на ТО, коли доводиться міняти форсунки. Якщо заправився і немає тяги – тоді треба зразу бити морду заправщикам. У мене такого ще не було, а от у знайомого – було. Він повернувся на заправку – йому без зайвих слів повернули гроші. Судитись із ними немає сенсу, а от поскаржитись у центральний офіс, якщо це велика мережа – може допомогти... Приїжджає ревізія, можуть змінити керівництво..."Максим, підприємець, м. Кропивницький:"Я вважаю, що якісне пальне продають на ОККО, WOG і Socar. Ми заправляємось там. Якість пального можна визначити за реакцією автомобіля. Після "бодяги" може знадобитись ремонт. Взагалі це від двигуна залежить. Двигун "Шкоди" не вибагливий, а інший може зламатись. Але ж нічого не доведеш. Потрібен аналіз, експертиза. До суду є сенс звертатись, тільки якщо збитки становлять десятки тисяч гривен… якщо менше – дешевше буде просто забути".Реакція на скарги чи спосіб тиску?Утім, з перевірками скарг із Запоріжжя не все однозначно. У 2016 році Держпродспоживслужба перевіряла якість нафтопродуктів на автозаправках роздрібних операторів. Відповідна новина була розміщена на сайті, але після запиту автора статті новину прибрали із сайту, вона лишилась в кеші."За даними Держспоживінспекції (нині Держпродспоживслужба), упродовж січня-березня 2016 року було перевірено і відібрано зразки від 235,2 тис л нафтопродуктів на 15 АЗС. Забраковано і знято з реалізації 20 тис л", — говориться у новині.За неналежну якість нафтопродуктів операторів оштрафували на 246,9 тис грн.Держпродспоживслужба факт проведення перевірок визнала."Протягом січня-березня 2016 року Держспоживінспекція на підставі звернень споживачів, які надійшли до територіальних органів з питань захисту прав споживачів у Вінницькій, Одеській, Закарпатській, Київській, Чернігівській областях та у Києві, провела позапланові перевірки і застосувала до суб'єктів господарювання санкції", — відповіла в. о. заступника голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко.Здавалося б, інспектори виявили та покарали "бодяжників", зменшили кількість неякісного пального, а отже, і ризик для водіїв заправитися неякісним пальним. Проте в офіційних відповідях згадані обласні управління про ці перевірки не згадують, а цифри і свідчення не сходяться. Чому?За словами Олега Серовського, президента ТОВ "Торговий дім "Запоріжоілгруп", з якого контролери намагаються стягнути найбільший в Україні штраф — 303 648 грн, їх "замовили" з корупційних мотивів."Зараз діє мораторій на перевірки, тому Держпродспоживслужба може перевіряти підприємства лише за скаргами споживачів. От така скарга і надійшла. Цей споживач до нас і до суду не звертався, відшкодувати йому збитки не просив. Це замовлення. Контрольні організації не можуть існувати без хабарництва", — вважає Серовський.Він упевнений у високій якості свого пального. "При проведенні перевірки контролери виявили низку порушень, але на місці не було керівництва компанії. Якби у нас були якісь проблеми з якістю пального, ми б могли їх не пустити і отримати за це 100 грн штрафу. Проте ми відкриті і дозволили цю перевірку", — додав він."Запоріжоілгруп" оскаржує результати цієї перевірки. Компанія подала до суду, виграла справу у першій інстанції, скасувала штраф, проте в апеляції програла. Готується розгляд справи у касаційній інстанції.Керує фірмою "Запоріжоілгруп" Олексій Євсєєв. Її власником є Олег Серовський — колишній депутат Запорізької міськради від Партії регіонів. Розмір статутного капіталу фірми — 1 тис грн. Компанія володіє мережею автозаправних станційZOG.Підприємство бере участь у державних тендерах. У 2016 році ТОВ отримало замовлень на 43,26 млн грн. Постачальник мережі — Мозирський НПЗ (Білорусь).На кого ще "наїхали" контролериУ згаданому повідомленні Держпродспоживслужби вказані також ПП "ОКО-нафтопродукт", ТОВ "Гарант експрес", ПАТ "Укрнафта", ТОВ "Пульс 24", ТОВ "Оріон", а у Запорізькій області — ПП "Фараон", ТОВ "Тего", ФОП Марічану Ю. Г., ТОВ "Подоніт", АФГ "Агро". Усі вони відмовилися коментувати ситуацію.За даними аналітичної платформи YouControl, керівником ПП "ОККО-нафтопродукт" є Юрій Кучабський, власником — Віталій Антонов. Підприємство фігурує у 173 судових рішеннях, у тому числі в кримінальних справах.ТОВ "Гарант експрес" оперує мережею АЗС "Маршал". Керівник — Вадим Фомін, власники — Олександр Зачепило та Ірина Петрова. Фігурує у 49 судових рішеннях, з них 22 — у кримінальних справах.ПАТ "Укрнафта" керує Роллінс Марк Ендрю. 50% акцій компанії належить "Нафтогазу України", решта — кіпрським компаніям "Бордо менеджмент лімітед" (12,8909%), "Бріджмонт венчерз лімітед" (13,605%) та "Літтоп ентерпрайзес лімітед" (13,605%).Інші акціонери мають менше 10% акцій. Компанію відносять до сфери впливу бізнес-групи "Приват" Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова.ТОВ "Пульс 24" керує і володіє Ярослав Нековаль. Підприємство не фігурує у судових справах і має лише 10 тис грн статутного капіталу. ТОВ "Оріон" керує Костянтин Георгієв. Його власники — Андрій Храпунов та Михайло Зербул.Експерти мають свої думки з приводу "антирейтингів"."Щоб звинуватити когось у продажу "бодяги", треба мати докази й результати аналізів пального. Таких досліджень ніхто якісно не проводив. Протягом останніх років найбільші питання виникали щодо бізнесу групи компаній БРСМ. Вони є найбільшими отримувачами різних компонентів моторних палив.Питання: звідки мережа бере бензин А-95 двох марок, якщо завозить на свої нафтобази тільки А-92? Або інше: навіщо на ті нафтобази постачаються тисячі тонн присадок? Чому ці товари не купують для себе інші мережі?" — дивується Куюн.ТОВ "Укртрансоіл-2009" імпортує пальне для мережі АЗС під брендом "БРСМ". За даними "Наших грошей", воно належить сім'ї екс-міністра енергетики та вугільної промисловості Едуарда Ставицького (уряд Азарова), хоча сама БРСМ це спростовує.За даними реєстру юридичних осіб, керівником та власником фірми є Олег Деменок. Вона фігурує у 181 судовому рішенні, з них 125 — кримінальні провадження. У червні 2015 року на одній з нафтобаз сталася масштабна пожежаз людськими жертвами.ТОВ "Стейт оіл" — мережа АЗС, що працює під брендом "БРСМ". Керівник — Василь Кір, кінцевий власник — Ігор Ревко, який живе у Нью-Йорку, США. Підприємство фігурує у 539 судових рішеннях, з них 466 — у кримінальних справах.Що даліЧерез відсутність системи контролю за якістю пального програють усі. Держава зазнає збитків, а громадяни отримують неякісний товар. Як виправити ситуацію?По-перше, Кабміну слід проводити систематичні перевірки якості, продовживши фінансування відповідної програми. Важливо, аби перевірки не були вибірковими.По-друге, потрібно якомога швидше ухвалити необхідні нормативно-правові акти, зокрема — порядок визначення випробних лабораторій оцінки якості пального. Проект такого рішення досі навіть не розроблений.По-третє, за умов браку сертифікованих лабораторій та відшкодування збитків споживачеві лише за бажанням АЗС важливо оприлюднювати інформацію про якість пального. Єдиний регулятор у питаннях якості нафтопродуктів в Україні — це ринок.Як убезпечитися від "бодяги"На кожній АЗС є куточок споживача. Перед заправкою необхідно перевірити наявність сертифіката відповідності, який повинен бути чинним і містити всі марки пального, що продається на АЗС, а також паспорт якості на партію пального.У паспорті мусить бути зазначена марка пального, яка є у сертифікаті відповідності. Також паспорт повинен бути датований не раніше, ніж місяць від дати заправки.Треба бути обережним, якщо ціна на пальне нижча на понад 3 грн за літр, ніж на сусідніх заправках, відсутня назва АЗС або її зовнішній вигляд не викликає довіри.Текст підготовлений в рамках проекту USAID "Прозора енергетика". Позиція автора може не збігатися з позиціями Агентства з міжнародного розвитку США та аналітичного центру DiXi Group. У разі передруку розслідування передрук дисклеймера обов'язковий. Дмитро Сінченко
в разделе: Блоги 295 0
0
Трохи більше року в Україні діє закон про державне фінансування політичних партій. Він задумувався як шанс для партій позбутись олігархічного впливу, як спосіб поставити партії на контроль суспільству, зробити з політичних проектів сталі інституції......
Продовжити читання
в разделе: Блоги 248 0
0