23 січня 2019, середа

«Таємні клієнти» перевірили як в Кіровограді надають адміністративні послуги

Громадська організація «Асоціація Політичних Наук» провела моніторинг роботи Центру надання адміністративних послуг Кіровоградської міської ради. Під час прес-конференції очільник АПН Дмитро Сінченко озвучив результати дослідження, проведеного в рамках проекту "Бюрократії – СТОП!", повідомляє прес-служба АПН.
«Ми робили моніторинг, спираючись на методику "таємного покупця" та опитування. Люди зверталися до ЦНАПу з реальними питаннями та давали оцінку роботи працівників цього закладу», – зазначив Сінченко. І додав, що було опитано 50 кіровоградців, а 18 людей стали «таємними» клієнтами. Дослідження проводилося у рамках виграного міні-гранту ГО «Молода Черкащина».
Серед недоліків роботи ЦНАПу Дмитро Сінченко озвучив: черги, незручний сайт установи, неможливість надіслати електронну форму з пропозиціями, "психологія чиновника", коли співробітник сприймає клієнта як прохача, некомпетентність деяких працівників  у законодавчих нововведеннях, а також пропозиція надання платних послуг, тоді як проблему клієнта можна було вирішити безкоштовно.
А от серед позитивних характеристик роботи Центру голова громадської організації виокремив: відсутність обідньої перерви, контроль за робою працівників, відкритість керівництва ЦНАПу.
Присутній на прес-конференції керівник Центру адміністративних послуг Антон Шевченко наголосив, що зараз сайт ЦНАПу удосконалюється і незабаром можна буде отримати чимало послуг не виходячи з дому чи свого офісу. 
«Коли я прийшов на роботу, то сайт був взагалі надзвичайно примітивний, але завдяки роботі нашого програміста вдалося його оживити. До того ж можна переглядати он-лайн трансляцію з коридорів Центру, де чітко видно чи є черги. А щодо роботи відділу реєстрації місця проживання особи, то потрібно напрацювати процедуру і це дозволить  пришвидшити процес реєстрації чи зняття з місця реєстрації кіровоградців. До того, ж цей відділ почав працювати лише з 15 квітня», – зазначив Антон Шевченко. І додав, що завжди готовий до спілкування і, якщо кіровоградці незадоволені роботою того чи іншого спеціаліста, то нехай пишуть скарги. 
"Загалом Кіровоградський ЦНАП – це один з найкращих і найпрогресивніших підрозділів Кіровоградської міськради. Саме програма надання адміністративних послуг була визнана Радою Експертів однією з двох, які взагалі можна було приймати, адже була виписана досить якісно та професійно. І найголовніше – керівництво кіровоградського ЦНАПу готове сприймати критику і постійно вдосконалює свою роботу. Адже в цьому і була мета нашого проекту – допомогти і підказати, і я радий, що ми змогли знайти спільну мову", – пояснив голова АПН Дмитро Сінченко.
«Таємні клієнти» перевірили як в Кіровограді надають адміністративні послуги
Оцінити цей запис

Коментарі

Додати коментар

Ваш e-mail не буде опублікований